Produk Penjagaan Badan dan Slimming

Shop by Section

New @ Blog

by Shanaz Beauty Shoppe (Thursday, 8th December 2016)
0 comments
by Shanaz Beauty Shoppe (Thursday, 8th December 2016)
0 comments

View All Posts

Share to Social Network

Subscribe

Subscribers (23)

msbeeummiarrayyansyiraAmni83NorminaLehamaserifatinizzyanscarletzlynnjjcmpopiakakrajahoney_bee

Find Us on Social Network

Our Facebook Our Instagram

Payments Accepted

local banks

Older Item Catalog  >  RANGKAIAN HAI-O  »  GARLIC TABLET
star item GARLIC TABLET
RM50.00  MYR
RM44.00  MYR

Ask Seller


ITEM DESCRIPTION
GARLIC TABLETS - HARGA
MURAH ORIGINAL
 
PENGEDAR/AGEN/STOKIS
Bukan Fake,Testimoni, Review, Kesan,
Borong, Promosi, Online
 
GARLIC TABLETS
GARLIC TABLETS
 
GARLIC TABLETS
GARLIC TABLETS
 
PENGENALAN MENGENAI APA ITU
GARLIC TABLETS
 
ANDA MENGALAMI MASALAH SEMBELIT??? SELALU SAKIT KEPALA???
 BERAT BADAN YANG BERLEBIHAN?? JOM AMALKAN GARLIC TABLETS..
 INSYA ALLAH SEGALA MASALAH DI ATAS DAPAT DICEGAH 
DENGAN SEGERA..
 
Garlic Tablet ialah merupakan produk keluaran Hai-O yang dihasilkan dengan 
mengekstrak intipati bawang putih, tapi menyingkirkan rasa tajam dan bau yang
 tak menyenangkan.Khasiat bawang putih memang dah diketahui ramai. 
Paling famous, untuk buang angin dan kawal kolesterol..
.
Bila lemak kurang tentulah suka kan ..Badan pun makin ringan .. Banyak produk 
di pasaran .. Tapi ramai pilih Garlic Tablet sebab harganya sangat mampu milik
kan ..Cer cuba..cer cuba...Garlic Tablet buang angin-angin dlm badan. Lepas
 makan 2 biji Garlic Tablet ni, memang sendawa / kentut-kentut jee tau! 😂.
.
Tapi Alhamdulillah laaaaa, takde dahh angin atau sebu kat perut.Tambahan pula
 Garlic Tablet blh cegah kanser, cairkan kolestrol dlm darah dan macam-macam
 lagi khasiatnya tau. Jom sama-sama kita sihat dengan Garlic Tablet ^_^.
 
 
FUNGSI/KELEBIHAN/KEBAIKAN/MANFAAT
GARLIC TABLETS
 
Membantu menurunkan kandungan lemak dan kolesterol dalam darah.
Membantu mencegah penyakit kardiovaskular dan arteriosklerosis.
Membantu menghalang pembekuan darah, mencegah trombosis.
Membantu fungsi penghadaman, melegakan perut kembung 
dan ulser peptik.
Membantu membasmi kuman dan keradangan serta mencegah
 jangkitan penyakit.
Membantu menyelaras gula dalam darah.
Membantu menggalakkan peredaran darah dalam badan.
 
GARLIC TABLETS
FUNGSI GARLIC TABLETS
 
KANDUNGAN BAHAN-BAHAN
GARLIC TABLETS
 
Ekstrak intipati bawang putih.
 
 
CARA PENGAMBILAN GARLIC
TABLETS
 
Garlic Tablet - 2 kali sehari (anytime).
 
 
TIPS KEKAL SIHAT DAN AKTIF
 
Lakukan aktiviti yang mengeluarkan peluh seperti bersenam,berbasikal 
mahupun berjalan kaki.
 Ambil makanan sihat seperti putih telur, ikan, ayam atau sayur-sayuran.
 Minum jus sayuran segar tanpa campuran buah & gula sekurang-kurangnya
 selama tiga hari.
 Mandi wap atau sauna dipercayai dapat membantu mengatasi masalah
 timbunan lemak dengan cepat.
 Hindari makan lewat dan masa paling ideal untuk makan selewat-lewatnya
 tiga jam sebelum tidur.
 Lakukan senaman ringan untuk melatih otot dan melancarkan aliran darah
 ke seluruh tubuh.
 Manjakan diri dengan haruman minyak aromaterapi yang menyegarkan.
 Tidur yang cukup untuk mengembalikan kesegaran. 
 
 
KELULUSAN KEMENTERIAN
KESIHATAN MALAYSIA(KKM)
 
Garlic Tablet produk 100% ASLI ORIGINAL dijamin 
HALAL dan disahkan KKM !.
 
GARLIC TABLETS
KELULUSAN KKM GARLIC TABLETS
 
PANTANG LARANG GARLIC
TABLETS
 
Untuk hasil yang baik
Amalkan gaya hidup sihat
Kurangkan makanan tidak berkhasiat
Lemak tinggi
Berminyak
Minuman keras
Minuman bergas
Kami doakan anda hasil yang terbaik=)
 
 
TESTIMONI/REVIEW PENGGUNA
GARLIC TABLETS
 
Beberapa testimoni pengguna Garlic Tablet.
Boleh rujuk snap testimoni di bawah.^_^
 

 

 

 

 

ITEM REVIEWS :

Have a review for this item? Post your review below:


RELATED ITEMS

About    Catalog    Blog    Contact    Payment    Delivery    Return Policy    Buying    Selling    Widgets   

to top